امکان خرید با بیت کوین از طریق این اپلیکیشن!

خبر پذیرش بیت کوین در اداره پست بریتانیا جنجال زیادی به پا کرده است.
تصویر امکان خرید با بیت کوین از طریق این اپلیکیشن!

به گزارش سایت خبری پرسون، در ماه های اخیر شاهد بوده ایم که پذیرش بیت کوین در سراسر جهان رو به افزایش است. پلتفرم های کوچک یکی پس از دیگری اعلام می کنند که کاربران می توانند با استفاده از بیت کوین خود اقدام به خرید کنند از سوی دیگر، کشوری مانند السالوادور به طور رسمی بیت کوین را به عنوان پول قانونی به رسمیت می شناسد. شکی نیست که بیت کوین در جریان اصلی در حال پذیرش است. در تازه ترین رویداد مرتبط، خبر پذیرش بیت کوین در اداره پست بریتانیا جنجال زیادی به پا کرده است.

در گزارشی از The Telegraph آمده است که اداره پست انگلستان با همکاری صرافی آلمانی Swarm Markets به کاربران احراز هویت شده خود اجازه می دهد از طریق اپلیکیشن EasyID متعلق به این سازمان به طور مستقیم از وب سایت Swarm نسبت به خرید ارزهای رمزنگاری شده اقدام کنند.

کاربران تنها با چند کلیک می توانند کوپن ارزهای رمزنگاری شده را خریداری کرده و سپس از آن برای رمزارزهایی مانند بیت کوین استفاده کنند. این امر کارشناسان بازارهای مالی را نگران کرده است، آنها هشدار داده اند که سرمایه گذاری در بازار ارزهای رمزنگاری شده بسیار خطرناک است. بنابراین، هنگام خرید آنها باید به کاربران هشدار واضح و مختصری داده شود. افزون بر این، نگرانی هایی نیز در مورد ارتباط دارایی های پرنوسانی مانند ارزهای رمزنگاری شده با اداره پست وجود دارد.

از سوی دیگر، Swarm Markets معتقد است که این مشارکت باعث می شود افراد بیشتری بتوانند وارد عرصه رمزنگاری شوند. فیلیپ پیپر (Phillip Pieper)، یکی از بنیانگذاران Swarm Markets می گوید: “با ایجاد سهولت و ایمن سازی روند خرید بیت کوین و اتریوم واقعی، افراد بیشتری می توانند در زمینه رمزنگاری شروع به کار کنند.”

خرید بیت کوین در انگلستان

درست مانند هر منطقه دیگری در جهان، راه های بی شماری برای خرید بیت کوین در انگلستان از طریق صرافی های بزرگی مانند بایننس، کوین بیس و جمینی در دسترس عموم قرار دارد. ماه گذشته، پی پال (PayPal) نیز اعلام کرد که گزینه های رمزنگاری خود را برای شهروندان بریتانیایی گسترش می دهد.

اداره پست انگلستان کمیسیون خرید بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری از طریق برنامه EasyID در صرافی Swarm Markets را دریافت نخواهد کرد. اما Swarm Markets هزینه استفاده از نرم افزار تأیید هویت خود را به این سازمان پرداخت می کند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: newsbtc

338812